Translate

Tuesday 13 November 2012

ibu

Cara Afa untuk membalas kasih sayang ibunya, patut dicontoh!



IBU 


Dengan kasih n sayang kau belai aku... 
Dengan penuh kesabaran kau didik aku... 
Hingga aku jd seperti ni... 
Ya Allah tunjukanlah jalan agar aku dapat meringankan beban k2 orang tuaku... 
Mereka peras keringat n banting tulang untuk aku,, 
Walau kadang ada hal2 yg tdk aku suka tp aku tau mereka sangat menyayangiku... 
Ya Allah berikan aku petunjuk setidaknya dapat mengurangi beban pundak mereka... 
Hapuslah keegoisanku... 
Singkirkanlah ke angkuhanku... 
Ya Rabb... Engkau maha mendengar... 
dengarkanlah jeritan batinku... 
Ya Rabb... 
Engkau maha dari segala maha... 
Kalbukanlah d0'aku...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger