Translate

Monday 19 November 2012

sejarahbadalah sejarah

titik kerinduan tak mampu di bendung angin ke pedihan....
secrcah harapan menjdi sebuah sejarah....
sejarah hanya untuk di kenang..
sejarah hanya untuk cermin....
sejarah takan pernah terulang...
sejarah tetaplah sejarah...
puing-puing berserakan di tepi jalan kenangan.....
entah.... hari ini...
besok....atau lusa aku tak tau....
yang aku tau rasa ini memblenggu jiwaku...
hari demi hari...
akuu coba melupakan dia.....
namun yang ada hanya semakin menyiksa....
tak pernah aku sadari....
apa yang aku lakukan selama ini...
mataku di butakan oleh api kerinduan....
yang aku tau dia adalah sumber motifasi hidupku.....
aku menemukan jalan di tengah kehampaan....
kehilanganmu memang seakaan langit runtuh.....
di atas pundaku......
aku tau dan aku sadari....
gurun kerinduan diatas keresahan tak mampu kuberikan....
ini takan pernah di mengerti oleh hati yang buta.....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger